Over ons

Boschker Administratie is de bedrijfsnaam waaronder ik als zelfstandige MKB bedrijven, VOF, eenmanszaken, ZZP-ers, freelancers en particulieren help met boekhouden, de administratie en fiscale dienstverlening. Mijn naam is Wilfried Boschker en ik heb meer dan 30 jaar ervaring als hoofd administratie van een grote onderneming. Tot mijn verantwoordelijkheid behoorden de financiële administratie, projectadministratie, rapportage, salarisadministratie, fiscale zaken, verzekeringen en contact met de bank.

In november 2018 ben ik dit bedrijf gestart, met als uitgangspunt dat ik mijn opgedane ervaring en kennis kan inzetten voor het ondersteunen en adviseren van klanten op financieel en fiscaal gebied. Als ondernemer wilt u zich bezig houden met uw bedrijfsactiviteiten. In Boschker Administratie heeft u een betrouwbare partner, welke u ontzorgt op het gebied van boekhouden en fiscale zaken. U heeft een vast aanspreekpunt welke ook buiten kantooruren beschikbaar is.